Συχνές Ερωτήσεις
Α) Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;
I) Διαθέσιμο: Το προϊόν βρίσκεται σε άμεση διαθεσιμότητα και αποστέλλεται άμεσα.
ΙΙ) Εξαντλήθηκε: Το προϊόν δεν βρίσκεται προσωρινά σε διαθεσιμότητα στο κατάστημά μας. Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2821058355 ή μέσω email στο [email protected] για να ενημερωθείς για πιθανή ημερομηνία παραλαβής.
Β) Πως μπορώ να βρώ παραπλήσια προϊοντα με αυτό που ψάχνω; Σε κάθε προϊον θα βρείς στο κάτω μέρος της σελίδας τα ¨Σχετικά Προϊόντα¨.Εκεί προσπαθήσαμε να σε βοηθήσουμε ακόμη περισσότερο έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ψάχνεις.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ
A) Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείς να παραγγείλεις αυτό που θέλεις με τους παρακάτω τρόπους :
Ι) Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία στο www.tokopeli.gr
II) Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2821058355
ΙΙΙ) Μέσω των social media – Facebook & Instagram στο messenger (@tokopeligr).
B) Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής; Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την παραγγελία σου μπορείς να επιλέξεις :
Ι) Παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα στα Χανιά, Στρ. Τζανακάκη 17 (κατόπιν επικοινωνίας στο 2821058355 ή στο [email protected] ή μέσω social media)
II) Παράδοση σε όλη την Ελλάδα μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS Courier ή Courier Center ή Easymail ή Γεν. Ταχυδρομική.
Γ) Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;
Για αγορές άνω των 39€ τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν!Για αγορές μικρότερες των 39€ υπάρχει σταθερή χρέωση μεταφορικών 3€.
Δ) Τι επιλογές πληρωμής έχω ;
Ι) Με μετρητά ή POS αν επιλέξεις παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα
ΙΙ) Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Mastercard/Visa ,κάνοντας της παραγγελία μέσα από το site μας. Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω online συστήματος ασφάλειας της Eurobank.
III) Μέσω κατάθεσης σ’έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
Eurobank: (IBAN) GR1802604720000140200407797
Εθνική: (IBAN) GR2101104890000048900869834
Πειραιώς : (ΙΒΑΝ) GR7901715620006562143820106
Alpha : (ΙΒΑΝ) GR8001406480648002002006362
Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε μέσω e-mail [email protected] ,ή τηλεφωνικά στο 2821058355. Σε περίπτωση επιλογής κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει το ποσό να κατατεθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας διαφορετικά ακυρώνεται αυτόματα. Στην αιτιολογία της κατάθεσης συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμό σας.
IV) Μέσω αντικαταβολής στην ACS Courier ή Courier Center ή Easymail ή Γεν. Ταχυδρομική.
Η χρέωση είναι 2€ ανεξαρτήτως ποσού και ποσότητας.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ι) Πως θα καταλάβω ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί; Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας όπου θα αναφέρεται πως η παραγγελία σου «επεξεργάζεται». Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)
• να υπάρχει πρόβλημα με την χρεωστική-πιστωτική κάρτα
ΙΙ) Πως παρακολουθώ που βρίσκεται η παραγγελία μου; Αμέσως μόλις εκτελεστεί η παραγγελία σου, λαμβάνεις email ή sms με τον αριθμό αποστολής της ACS Courier. Μπορείς να παρακολουθήσεις την πιθανή ημερομηνία παράδοσης εδώ.
ΑΛΛΑΓΗ|ΑΚΥΡΩΣΗ|ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Ι) Πως μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου καλώντας στο 2821058355 ή στέλνοντας email στο [email protected] ή μέσω social media.
ΙΙ) Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής; Μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία αποστολής καλώντας στο 2821058355 ή στέλνοντας email στο [email protected] ή μέσω social media.
ΙΙΙ) Πως επιστρέφω προϊόντα;
Αν κάποιο από τα είδη που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.
-Επικοινωνία τηλεφ. 28210- 58355 ή e-mail στο [email protected] για να γίνει συνεννόηση για την παραλαβή από την courier ή μεταφορική.
-Οι επιστροφές γίνονται εντός 14 ημερών με την προϋπόθεση να είναι στην αρχική του συσκευασία (να μην έχει αποσφραγιστεί, καρτελάκι εταιρείας) και σε άριστη κατάσταση, και θα πρέπει να συνοδεύονται με την απόδειξη πώλησης ή δελτίο αποστολής-τιμολόγιο.
-Προϊόντα που είναι σε προσφορά ή συλλεκτικά αντικείμενα ΔΕΝ επιστρέφονται ή εποχιακά μετά το τέλος της σαιζόν. Να γίνεται έλεγχος κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας (κατάσταση προϊόντος,άθικτο συσκευασίας) προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν χτύπημα, λάθος κωδικός κ.α
- Στην περίπτωση επιστροφής η επιβάρυνση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και για τυχόν απώλεια προϊόντων κατά την επιστροφή δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
-Η επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών εξόδων εφόσον υπήρξαν) γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που επιστράφηκε. Οι δύο πλευρές μπορεί να συμφωνήσουν από κοινού με άλλο τρόπο επιστροφής των χρημάτων, με κοινοποίηση αποδεικτικού στον καταναλωτή.
ΙV) Τι κάνω αν ένα προϊον είναι ελλατωματικό; Αν κάποιο προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα παρακαλείστε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 28210-58355 ή μέσω email στο [email protected] ώστε να σας ενημερώσουμε για τον τρόπο επιστροφής. Με την παραλαβή θα ελέγξουμε τη φύση του ελαττώματος ή ζημίας και σε περίπτωση που το ελάττωμα ή ζημία οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του με δικά μας έξοδα. Σε περίπτωση που η ζημία οφείλεται σε αντικανονική χρήση ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος από τον κατασκευαστή, τότε επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Με τους παρακάτω τρόπους :
Α) Μέσω τηλεφώνου στο 2821058355
B) Μέσω email στο [email protected]
Γ) Μέσω social media – Facebook |tokopeligr ή Instagram|tokopeligr
-tokopeligr -tokopeli -inspired by kids -το κοπέλι -τοκοπελι -παιχνίδια -Χανιά - online toy shop